Lianne van Herpen

Foto’s:

Over ons

Hoi,

Ik ben Lianne en ik vertrek met mijn vriendin Lucy op woensdag 4 oktober 2018 naar Marokko waar we een rondreis van drie weken gaan maken. Lucy is één van de vier meiden die ik heb leren kennen op mijn reis door Vietnam in 2012. Ondertussen ben ik met Lucy in 2013 naar Zuid Afrika, in 2015 naar Cuba en zijn we met alle meiden in 2014 naar Birma geweest.

Over onze reis

We vliegen donderdag 4 oktober vanuit Amsterdam naar Casablanca en dan start onze rondreis door Marokko.

Op de planning staan in ieder geval de Koningssteden en ik wil graag ergens een kookworkshop volgen. Verder gaan we alleen maar genieten van al het moois wat Marokko ons te bieden heeft.

Bezochte landen

Wij hebben 28 landen (11%) bezocht:

België, Cuba, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Israël, Italië, Lesotho, Luxemburg, Marokko, Mexico, Monaco, Myanmar, Nederland, Oostenrijk, Portugal, San Marino, Spanje, Swaziland, Turkije, Vaticaanstad, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Afrika.